Camille Clouds brevkasse

 
Forbered dig på en noget anderledes brevkasse. Den burde både kunne træne smilebåndet og lattermusklerne med de atypiske spørgsmål og svar, som du måske ikke lige havde set komme.
 
Indrømmet - jeg gjorde en stor fejl, da jeg læste bogen: jeg tog den i en mundfuld, hvilket påvirkede min læseoplevelse. Men igen - jeg har aldrig været den store brevkasselæser. Tag den hellere i bidder og læs den gerne op for dine omgivelser. I en verden hvor mange stresser og bare vil nå det hele, så er her en rigtig god undskyldning for lige at stoppe op med et godt grin.
 
Uden at afsløre for meget, så er nogle af mine favoritter fra manden, der sidder i en havestol eller den fra Kaj Ringård Ottesen.
 
Camille Clouds brevkasse⭐️⭐️⭐️ (3 af 5 - følger GoodReads rating)
 
Original titel: Camille Clouds brevkasse
Forfatter: Line Knutzon
Forlag: Gyldendal
Sprog: dansk
Udgivet: 12. oktober 2017
 


Bogen er blevet læst som ebog i en gratis to-måneders prøveperiode med Politiken Books app’en  (via bookmeupscotty.blogspot.com) - bliver dog snarest indkøbt i den trykte version.


Comments

Popular posts from this blog

Hjerteknuser

Når tiden går i stå

Blindtunnel